O nama
Kabinet 3C simbolizira trio temeljnih vrijednosti: Znatiželju/Curiosity koja neprestano traži nova znanja, Potrošače/Consumers koji su u srcu svakog istraživanja i Povezivanje/Connecting koje pretvara uvide u akciju, spajajući brendove sa srcima i umovima njihovih potrošača.
Integrirajući snagu znatiželje, duboko razumijevanje potrošača u umijeće povezivanja, Kabinet 3C majstorski koristi storytelling kao temelj za transformaciju suhih podatka u žive priče koje inspiriraju i angažiraju. Naše priče ne samo da osvjetljavaju skrivene potrebe i želje potrošača, već i grade mostove razumijevanja između brendova i njihovih ciljnih skupina, dajući život brojevima kroz moć pripovijedanja.
O Tatjani
Za mene istraživanje nije samo posao – to je putovanje ka razumijevanju srži potrošačkih potreba i želja. S više od 20 godina iskustva u istraživanju tržišta, moja strast leži u otkrivanju onoga što zaista pokreće ljude. Ne tražim samo podatke – tražim odgovore i rješenja koja prelaze očekivanja. Moj pristup temelji se na znatiželji koja me vodi kroz složenost consumer insightsa, osvjetljavajući put ka inovativnim marketinškim strategijama. Otkrivam ne samo što potrošači žele, već i zašto to žele, otvarajući nove mogućnosti za poslovanje mojih klijenata.
Tatjana Rajković
Kabinet 3C (osnivačica)